Harmonogram


Trudno Wasze zadanie rozpisać na dni i konkretne terminy. Ale można sformułować kilka rad, które pomogą Wam dobrze zaplanować swoją pracę. Co musicie wiedzieć od początku?
Ø  Jaki jest cel główny, czyli po co realizujecie zadanie przez pięć tygodni?
Ø  Jakie czynności, zadania mniejsze trzeba wykonać by osiągnąć cel?
Ø  Ile czasu potrzebne jest na poszczególne działania?
Ø  Kto, będzie odpowiadał za poszczególne zadania i w jakim czasie ma je wykonać?
Ø  Jeśli będziecie gromadzić informacje, jaką czcionką je zapisywać?
Ø  Jak powstanie prezentacja, która ma uzupełniać Wasze wystąpienie?
Ø Jak rozdzielić role w dniu wystąpienia, by każdy miał sposobność pokazać się z najlepszej strony?
Pewnie macie swoje przemyślenia i lista wskazówek mogłaby być dłuższa. Pamiętajcie tylko, że profesor Kotarbiński powiedział kiedyś bardzo trafnie: „zaniedbanie planowania, to planowanie zaniedbania.”
Powodzenia!